• יו"ר: דר' מאיר מי-זהב
  • גזבר: דר' רונן בר-יוסף
  • עורך האתר: דר' אופיר בר-און
  • חברי ועד: פרופ׳ אלי פיקאר (מזכיר)
  • פרופ׳ אביב גולדברט
  • דר' מורן לביא
  • פרופ׳ מאלנה כהן-סימברקנו
  • דר׳ פאהד חכים
מינויים

ד"ר אייל יעקובי הצטרף למכון הריאות במרכז שניידר

ד"ר יעקובי, מומחה להשתלות ריאה בילדים, מצטרף גם לתכנית השתלות הריאה במרכז הרפואי בילינסון, במסגרתה יבצע את המעקבים אחרי הילדים המושתלים

ד"ר אייל יעקובי, מומחה לטיפול נמרץ יילודים ולהשתלות ריאה בילדים. צילום: מרכז שניידר

ד"ר אייל יעקובי הצטרף לצוות המומחים במכון הריאות במרכז שניידר לרפואת ילדים. ד"ר  יעקובי חזר לאחרונה לישראל לאחר השתלמות של ארבע שנים בטורונטו, קנדה. במהלך תקופה זו השלים התמחות בטיפול נמרץ יילודים (פגייה) בבית החולים Mount Sinai, שלאחריה הוסיף התמחות ברפואת ריאות ילדים בבית החולים Sickkids. במסגרת התמחותו שם, ביצע ד"ר יעקובי תת התמחות רשמית בהשתלת ריאות בילדים.

תכנית ההשתלות בילדים בבית החולים Sickkids הינה מהגדולות בעולם וגם בתקופת הקורונה התבצעו שם כשבע השתלות ריאה לילדים עם מחלות ריאה כרוניות בשלבים סופיים של מחלתם עם תוצאות מרשימות. ב"שניידר" נמסר כי ד"ר יעקובי הוא המומחה היחידי בארץ בתחום השתלות ריאה בילדים, ומעבר לעבודתו השוטפת במכון הריאות של בית החולים לילדים, הוא מצטרף גם לתכנית השתלות הריאה במרכז הרפואי בילינסון בניהולו של פרופ' מרדכי קרמר, במסגרתה יבצע את המעקבים אחרי הילדים המושתלים.

לדברי ד"ר דריו פרייס, מנהל מכון הריאות במרכז שניידר: "תחום השתלות הריאה בילדים הינו דינמי ואנו עדים לעלייה בתוחלת החיים לאחר השתלת ריאות בהשוואה לשנים קודמות. האינדיקציות להשתלות ריאה בילדים לעומת מבוגרים שונות ומעבר לכך, ילד הוא לא מבוגר קטן, כך שכל ההתמודדות עם מחלת הבסיס, הליווי לאורך תהליך ההשתלה ואחריה, דורשים צוות מקצועי זמין ומסור למטופלים אלה. מכאן החשיבות ברופא ילדים מומחה בתחום. אנחנו שמחים על הצטרפותו של ד"ר יעקובי לצוות ובטוחים כי הניסיון שצבר יתרום רבות לבריאות הילדים וכן להתפתחות של מרכז שניידר בתחום זה".

נושאים קשורים:  ד"ר דריו פרייס,  ד"ר אייל יעקובי,  מינוי,  השתלות ריאה,  ילדים,  בית החולים שניידר,  פרופ' מרדכי קרמר,  חדשות
תגובות
אנונימי/ת
25.07.2022, 19:35

בהצלחה.

אנונימי/ת
27.07.2022, 21:43

מכון הריאות בשניידר זכה. משכמו ומעלה. בהצלחה רבה איל